Tuesday, July 11, 2017

Shaklee 100 Tahun Mencipta Inovasi

assalamualaikum wbt.

bersiaran lagi kak amy.

kalini kak amy nak kongsikan dengan audien kak amy antara salah satu penyebab kenapa shaklee begitu istimewa.

korang tahu tak?

produk shaklee telah pun berusia melebihi 100 tahun? lama kan produk shaklee bertahan? alhamdulillah produk baik akan terus bertahan dan dikehendaki ramai.

korang tahu tak?

selama 100 tahun, shaklee sentiasa mendahului masa, mencipta inovasi melalui sains dan menggunakan alam semula jadi sebagai penemuan unggul yang kini menjadi sebahagian daripada kehidupan seharian kita.

korang tahu tak?

vitalized mineral atau kini dikenali sebagai vitalea iron formula merupakan multivitamin pertama di Amerika Syarikat. ianya dicipta pada tahun 1915, asalnya berbentuk cecair, kemudiannya ditukarkan kepada tablet.




korang tau tak?

basic H merupakan pembersih terbiodegradasi pertama seumpamanya tanpa toksik yang dikeluarkan oleh Shaklee. ianya masih bertahan sehingga sekarang dan merupakan pencuci serbaguna untuk seluruh rumah.

korang tau tak?

pada tahun 1961, Shaklee menghasilkan suplemen protein pertama berasaskan tumbuhan yang menggunakan lesitin soya. ia kemudiannya ditukar nama dan sekarang dikenali sebagai ESP Soy Protein Isolate Powder. ESP ini dikenali dengan nama jolokan "tong biru". effect selepas amalkan ESP? kak amy boleh cakap marvellous! figure tip top, berat terkawal, paras gula dalam darah pon optimized dan juga bonus lagi kulit sihat dan cantik! untuk ibu-ibu menyusu, bonus lagi susu badan yang pekat dan berkhasiat.


korang tau tak?

selama berdekad-dekad, shaklee telah membantu merintis banyak kemajuan dalam penyelidikan pemakanan.

best, kan shaklee?


info lanjut berkenaan shaklee?

Kak Amy
017-9069616
www.myjurnalsihat.blogspot.com
www.wasap.my/60179069616

No comments:

Post a Comment